Gezocht: Tweede Dagcoördinator voor Voedselbank Oss

Tweede Coördinator
16 uur per week, iemand die nauw samenwerkt met de reeds aanwezige coördinator

Over de organisatie:
De Voedselbank Oss en omgeving verstrekt gekregen voedsel gratis aan de armste mensen in onze regio en doet dat uitsluitend met (45) vrijwilligers. Wekelijks verstrekken wij aan ca 180 gezinnen één keer per week een voedselpakket en wel op donderdag.

Korte omschrijving werkzaamheden:
De coördinator ontvangt direct leiding van het bestuur en stuurt de vrijwilligers aan die aanwezig zijn. Gemiddeld zijn dit er 15 tot 20 vrijwilligers per dag.De coördinator is mede verantwoordelijk voor de organisatie van het samenstellen en het uitgeven van de pakketten die op de donderdag worden verstrekt. Om dit goed te laten verlopen dienen er een aantal coördinerende en uitvoerende activiteiten plaats te vinden.

Gevraagd wordt:
Om deze functie met succes te kunnen vervullen beschikt u over leidinggevende ervaring, bent u creatief , kunt u improviseren en beschikt u over organisatorisch talent. Affiniteit met de problematiek van de cliënten van de voedselbanken en gevoel voor humor zijn een pre. Goed kunnen samenwerken.

Geboden wordt:
Wij bieden u een sfeervolle werkomgeving!

Werktijden:
16 uur per week